הלבשה לרוכבים על סוסים כוללת חולצה ארוכת שרוולים בצבעי פסטל או חולצה משובצת מבד פלנל עם או בלי וסט מעל , ג'ינס לרכיבה בדרך כלל מחברת רנגלר, מגפיי בוקרים, חגורה וכובע בוקרים בדך כלל חברת רופר או רנגלר. הביגוד הנ"ל העניק לרוכבים את המראה הקשוח והמחוספס. סגנון זה הפך עם השנים לאופנתי כאשר מעצבים גדולים כגון גוצ'י וורסאצ'ה אימצו את "מראה הקאובוי". יחד עם זאת, ביגוד הנ"ל לא התחיל כהצהרת אופנה, רוכבים לא לובשים את הביגוד הנ"ל כי משויך לא תדמית קשוחה וגזעית. לפחות אין זו הסיבה הראשונית. טעמי נוחות ובטיחות אלה הן הסיבות העיקריות בבחירת הביגוד ובהתאמתם לרוכבים מלכתחילה. אחת מהחברות הראשונות שייצור הלבשה לרובים היא חברת רנגלר המפורסמת שייצרה את הג'ינס הצמוד לרוכבים.
אחת מהחברות הג'ינסים הותיקות והגדולות בעולם היא חברת רנגלר. המוצרים של חברה זו הם מהפופלאריים ביותר בקרב רוכבי הסוסים כאשר מוצר הדגל שלהם הוא ג'ינס לרכיבה. חברה זו שהחלה בייצור ג'ינסים חולשת גם על חברות ביגוד נוספות כדוגמת לי וג'אן הג'ינסים שלה מאוד פופולאריים בקרב רוכבים לא רק בשל המראה והעיצוב המיוחד שלהם אלא בשל עמידותם. שלא כמו ג'ינסים אחרים, הג'ינסים של חברת רנגלר מיועדים לרכיבה על סוסים.החברה ייצרה ג'ינסים מבד גס מיוחד שמותאם עבור רוכבים.
הג'ינס הראשון עוצב על ידי רוכב רודאו מפורסם, בן ליכטנשטיין. החברה השיקה קמפיין פרסומים עם סלברטיס מתחום הרודאו והג'ינס הפך שם דבר בקרב הרוכבים.העיצוב לאורך כל הדרך הוכתב על ידי רוכבים והצרכים שלהם. לדוגמא העיצוב של הגינס סביב המותן מונע מהחולצה לעלות למעלה בעת הרכיבה. כמו כן, המכנסים עוצבו כך שהם ארוכים מהרגיל כדי למנוע מהם לעלות ולחשוף את רגלו של הרוכב בעת האימונים והרכיבה. הג'ינסים לרכיבה של חברת רנגלר הוכרו כבגדים הרשמיים של "איגוד הרודאו" בארה"ב.
החברה לא רצתה להגביל את עצמה לשוק האמריקאי בלבד ובשנות השישים פתחה החברה מפעל באירופה. הג'ינסים שלה הפכו לשם דבר גם ביבשת זו. כיום החברה מיוצגת ב-22 מדינות אירופאיות.בשנת ה-90 כל ג'ינס שישי שנמכר בארה"ב היה מחברת רנגלר. אות הדאבל יו מאחורי הג'ינס הפכה לסימן המסחרי המזוהה עם הג'ינסים ולאחד מהסימנים המסחריים המצליחים ביותר והמזוהים ביותר בכל הזמנים.משרדי החברה יושבים בצפון קליפורניה משנת 1947 אך הג'ינסים עצמם נמכרים לכל העולם.
הצלחתה של החברה טמונה בעיצוב המיוחד של הג'ינסים ואיכותם הגבוהה. המחירים ביחס למוצרים אחרים ובהתחשב באיכות של הג'ינסים הוא גורם נוסף להצלחה של החברה.